diumenge, 22 d’agost del 2010

Hola



Hola, em dic Josep Lluís i aquest és un post de salutació per a tots aquells que arribin aquí.

Sóc marit de bloguera però no tinc ni temps ni experiència per dedicar-me a aquesta activitat. Tot i així, a vegades ella em mostra alguns dels blogs que més li agraden i, en alguna ocasió, he pensat que em faria gràcia deixar el meu propi comentari. És per això que hem creat aquest perfil per, de tant en tant, poder passar, llegir i comentar.

Espero aprendre’n ben aviat!

26 comentaris:

Assumpta ha dit...

Em fa il·lusió deixar-te el primer comentari hehehe :-)))

Sergi ha dit...

No necessites cap mena d'experiència ni currículum per tenir un blog, només ganes de dedicar-t'hi una estona, la que tu consideris convenient. Llegir un parell de posts al dia i de tant en tant escriure alguna coseta aquí no et prendrà massa temps, ho pots fer des del Viena mateix, i et pot servir d'exercici. Però compte que enganxa, només t'aviso, i si no mira la teva dona...

Per què no fer aquí els teus propis relats, resumir idees de les teves lectures (o fer ressenyes), fer algun assaig, deixar escrites i organitzades les teves anotacions al marge. Hi ha altres eines, però per què no un blog. I ara que tens un netbook... que no hauràs de pidolar ordinador, hehehe.

No només un perfil (la teva dona t'ha enganyat, no calia obrir un blog per tenir un perfil blogger...), pot ser un blog per tu, per les teves coses. I amb el teu permís, nosaltres hi passarem.

Ferran Porta ha dit...

Caram caram, Josep Lluís: el teu primer post i tinc la sensació que ja et conec. No sé qui deu ser que ens ha apropat a tu, abans i tot de convertir-te em un blocàire, hehe...

Benvingut, content de poder-te saludar.

Jesús Párraga ha dit...

Salut, Josep Lluís! Espere poder discrepar i estar d'acord amb les teues paraules tant com amb les de l'Assumpta. De fet, amb ella només discrepe per una xicoteta qüestió de fronteres :-D

(La paraula de comprovació és "catedn", deuen ser els donyets d'internet. Ja t'hi acostumaràs)

kweilan ha dit...

Ostres! No sabia que tenies bloc també. Benvingut! La libreria és un llibre senzill que parla de les dificultats d'una dona que només vol tenir una llibreria i que no vol estar al costat dels que manen al poble i sempre han manat. Dins de la seua senzillesa, diu moltes coses. N'ha parlat L'Espolsada també d'aquest llibre. No em va agradar tant com el de les orenetes, per exemple, però està bé.

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Gràcies a tots els que heu deixat missatge de benvinguda. Bé Ferran, gràcies per dir que he fet el meu primer post, però la veritat es que no se com posar-m'hi per fer-ne un de debò.Crec que durant molt de temps serà un autèntic desert. Ja em conformaria en que de tant en tant hi pogués créixer algun card o alguna figuera de moro. Moltes gràcies Kweilan pel teu consell, ja veuré que faig.

Jordi ha dit...

Benvingut a aquest món, marit de bloggera!! Ja veuràs que això vicia molt!!

aigua ha dit...

Quina sorpresa :) doncs benvingut per aquests mons.....tens una bona mestra :)

Mireia ha dit...

Home, i no aprofitaràs aquest blog tant mono que tens!
Assumpta! no deixis que un blog es quedi en blanc!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Veuràs Mireia, el problema no és que el blog es quedi en blanc, si no que és el meu cap el que sento que està en blanc i seré incapaç de fer un post amb un mínim d'interès. Quedo meravellat dels continguts tan interessants que vosaltres, blogaires, sou capaços de presentar i la manera tant atraient en que ho feu. Crec que necessitaré una mica de temps. Però moltes gràcies pels vostres comentaris.

McAbeu ha dit...

Acabo de descobrir aquest blog i no em puc estar de saludar-te.
No hi ha gaire coses a aprendre per ser un blogaire, és qüestió d'anar fent i ja està. Em sembla vaja! ;-)

Puigmalet ha dit...

Això que diu el Mac que els blocs són només qüestió d'anar fent és cert en alguns casos, però en d'altres (com el seu o el de la teva blocaire), no pas, company.
Benvingut!

Carme Rosanas ha dit...

Josep Lluís, m'alegra molt que m'hagis trobat i també haver-te trobat.

De fet em sembla com si ens coneguéssim de tota la vida... :)

Segur que al teu nou blog li trobaràs una manera o altra de fer camí. Sense presses, sense compromisos... ens anirem coneixent encara millor. Em fa gràcia que surtin les teves mans al perfil, perquè les he reconegut de seguida.

Pregunta: Quants cops t'haurà fotografiat la teva blocaire sostenint objectes diversos per a fer-ne un post? No ho sé però seran un munt... :)

Carme Rosanas ha dit...

Ara que m'hi fixo... 22 d'agost?

I jo sense assabentar-me de res, je, je, je...

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Gràcies Carme, ets molt amable. Sí, segur que ens anirem coneixent. Una abraçada.

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Mc Abeu, Puigmalet : gràcies pels ànims. Ja aniré fent. Salutacions, amics.

sànset i utnoa ha dit...

Josep Lluís, benvingut a la catosfera! Ens acabem d'adonar que tens un perfil aquí!

Et tractem de tu perquè per nosaltres és com si ja ens coneguéssim! (coses de la teva senyora...)

Ja saps que a casa nostra hi seràs ben rebut sempre que et vingui de gust!

Una abraçada!!!

Sànset i Utnoa

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Sànset, Utnoa: Pobres de vosaltres si em tracteu de vosté!! Sí jo sóc molt jove... (de fet, entre nosaltres, ho sóc una mica més que la meva "senyora" i ja veieu com és ella, je je). Una abraçada per tots dos.

Elfreelang ha dit...

Vinc a donar-te les gràcies in person aquí en aquest bloc que espero aniràs farcint de mots...jo crec que sí que segur que t'anirà picant el cuquet blocaire i escriuràs aquí....tens una bona mestra, la teva dona! i a més estic segura que escrius magníficament bé ara recordo vagament un escrit teu....sí si era teu...no el recordo amb exactitud perquè tinc memòria però no tanta el que si recordo és que em va deixa un bon gust de boca l'escrit ...o sia que a veure si t'animes!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Gràcies Elvira. De fet ara estic llegit un llibre, del que en vull fer una ressenya quan l'acabi (en realitat és una re-lectura)i començar així a comentar temes de literatura que m'agraden, autors preferits (alguns els compartim pel que puc veure), etc. Em sembla que aquesta és la manera en la que vull enfocar aquest modest blog, si és que mereix tal nom. :-))

alba ha dit...

Hola Josep Lluis!!
Jo, com tu soc parella de blocaire, no tinc blog però m'he sentit força identificada en això que dius que tens ganes de tenir-lo però no acabes de veure clar com sortirà! Bé ja veus jo d'experiència no en tinc però t'animo i molt a anar-lo actualitzant!!!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Hola Alba !! Gràcies pels teus ànims. Tinc il·lusió per fer alguna cosa i ja veurem com surt tot plegat.Ja anirem parlant. Una abraçada:-))

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Doncs mira, jo no he arribat aquí pels teus comentaris, sinó per les teves visites... o les d'algú des d'aquest blog. :-)

Benvingut a la Catosfera! Veig que vens amb bons padrins. I ja se sap, que Qui té padrins, el bategen.

Rita ha dit...

Crec que tots tenim coses a aportar aquí i tots hem estat nous i inexperts. Anima't i ves publicant, segur que ens enganxes!

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Gràcies Rita! Aviat sortirà alguna coseta. Salutacions.

rits ha dit...

Hola Josep Lluís!!!! no t'havia descobert. Benvingut i quan tinguis un minut, deixa'ns algun escrit, segur que serà magnífic!! un petó per a tu i un per a l'Assumpta!!!!