dimarts, 20 de novembre del 2012

Dia catosfèric de l’enigma i l’endevinalla: Homenatge Mac McAbeu


L’any 1965, a més del nostre amic i company Mac McAbeu, van néixer altres persones també intel·ligents i de bon rotllo. A veure si en sabeu aquests dos:

El primer va néixer el mes de juny:

A _ _ _ _ _    S _ _ _ _    G _ _ _ _ _


I el segon va néixer el mes d’agost:

M _ _ _ _ _    C _ _ _ _ _ _    O _ _ _ _ _ _ _


Sort a tots i un molt feliç aniversari, Mac!


Editat: 17:25 Com veig que hi ha gent que posa pistes, jo també en posaré :-)

- Tots dos són homes.
- Tots dos són nascuts a Catalunya.
- Tots dos surten amb freqüència per televisió.
- Cap dels dos s'ha fet conegut amb el seu nom sencer sinó amb un diminutiu o un sobrenom.

9 comentaris:

McAbeu ha dit...

Moltes gràcies, Josep Lluís. Hi pensaré en aquests coetanis meus però ara mateix no estic per enigmes, estic massa emocionat per tot això que m'heu muntat. Tornaré!!

jomateixa ha dit...

Ummmm.
Això necessita més investigació. Miraré de posar-m'hi més tard.

El porquet ha dit...

Jo he vist una M en el segon i ja m'he encegat pensant en Messi... però diríem que en Mac té més experiència, no? No en tinc ni idea!!!

Assumpta ha dit...

Jo els sé! Jo els sé!! :-)))

Mireia ha dit...

Assumpta, no faràs trampes, oi? ;)

Assumpta ha dit...

No, no... hehehe jo sé la resposta però no la diré :-DDD

Lluïsa ha dit...

Antoni "Toni" Soler Guasch i Miquel "Mikimoto" Calçada Olivella.

Carme Rosanas ha dit...

Ja faig tard! :) catxis!

Assumpta ha dit...

Molt bé, LLUÏSA!! :-)))

En Josep Lluís ara és a treballar, però per delegació puc dir que l'has encertat de ple!! :-DDD